Výprodej parfémů, slevy parfémů, parfémy levne, voňavky akce

Zřejmě již první člověk díky svému čichovému vnímání brzy rozpoznal, které věci v přírodě jsou mu jsou z hlediska vůně příjemné a těmi se snažil obklopovat při různých příležitostech.
Ale historie výroby vonných látek je podle archeologů stará „jen“ asi pět tisíciletí. Až z té doby se našly výrobny vonných látek s různými destilačními pomůckami a přípravky pro jejich výrobu ve starověké Mezopotámii, na Kypru i v Číně.
Používání různých vůní tam bylo velmi rozšířeno jak k uctívání bohů, tak používáním při všech slavnostních akcích.Výchozím materiálem pro výrobu byly výtažky různých vonných bylin, růží, lilií, levandulí, pryskyřice (pro výrobu kadidla) a dřeva ze vzácných stromů.
Samotný název parfém, latinsky per fumum-kouřem, vznikl mnohem později. To se již toto velice žádané a ceněné zboží dostalo obchodem s arabským světem do Evropy asi ve 14. století a v Uhersku byl přibližně roku 1370 vyvinut moderní parfém s alkoholovým základem.
Přes Itálii se používání i výroba dostala do Francie, která se rychle stala centrem výroby parfémů a kosmetiky. Využitím poznatků z chemie se též rychle rozšířila výroba syntetických vonných produktů a parfuméři tak mohli při výrobě kombinovat přírodní i umělé ingredience.

První takto kombinovaný parfém značky Jicky, vznikl asi v roce 1889 u tehdy již známého pařížského výrobce parfémů Aimé Guerlaina a byl velmi žádaný. Rodinou firmu Guerlain vede úspěšně již 4. generace potomků a mají na svém kontě asi 600 druhů parfémů. Kvalitou i nadčasovostí se pyšní parfém Shalimar, který vznikl v roce 1925, a dodnes patří svou výjimečnou vůní mezi vyhledávané parfémy. Svou značku měl od této firmy i Napoleon.
Výroba parfému se stala rychle velice výnosnou, neboť kvalitní parfémy se staly velice důležitým doplňkem dámských šatů a svou značku dnes mají všichni známí módní návrháři.
Slavné značky DIOR, YVES SAINT LAUREN,VERSACE, HUGO BOSS, CALVIN KLEIN, DAVIDOFF, LAVIN PARIS, GUCCI, NINA RICI, MAXMARA a další vydělávají na prodeji parfémů přinejmenším tolik, jako prodejem svých módních obleků.
Své značky parfémů mají i známé herečky, zpěvačky a modelky.
Parfém je od nepaměti žádaný fenomén hlavně pro ženskou populaci, ale i muži ho stále častěji používají. Jeho používání příliš neovlivňuje ani střídání ročních období.
Toho jsou si výrobci a prodejci vědomi a celoročně se proto snaží různými akcemi, slevami a výhodným výprodejem své zboží nabízet.

Zde je několik odkazů prodejců s parfémy, kteří nabízejí výhodné akční nabídky: